Blog

Tři fatální chyby, které mohou zničit každý váš rozhovor – a mimochodem, i reputaci

29/02/2016

Již dlouho dopředu víte, že vás čeká mediální rozhovor. Co vše můžete udělat proto, abyste co nejvíce ovlivnili možný příznivý výsledek setkání s novinářem? A co byste dělat v žádném případně neměli, protože to může vést k výsledku, kterého budete dlouho litovat? Zde jsou tři chyby, které když uděláte při mediální komunikaci, mohou mít značný […]

10 věcí, na které byste neměli zapomenout v průběhu klientských setkání

14/02/2016

Klientská setkání jsou pro stávající i budoucí zákazníky vaší firmy skvělou příležitostí seznámit se s dalšími členy vaší komunity. Od nich se mohou dozvědět novinky, učit se a sdílet zkušenosti, a tak se například vyhnout drahým chybám. Avšak aby mohlo tohle všechno proběhnout, je důležité, aby organizátor klientského setkání nezpomněl na pár důležitých věcí, které […]

Pořádáte klientské setkání? 10 věcí, na které, chcete-li uspět, nesmíte při organizaci zapomenout

05/02/2016

Klientská setkání jsou skvělou příležitostí, jak se pravidelně vídat se svými obchodními partnery. Pokud se setkání konají opakovaně, máte velkou šanci předat svým zákazníkům nejen novinky z vaší společnosti, ale i hodnoty a způsoby spolupráce, které jsou vám vlastní. Co je ale nejcennější – vybudujete si tím u svých zákazníků důvěru a vypěstujete dlouhodobé vztahy, […]

KOMORA.CZ: Proč je pro mě tata hrdinou

24/01/2016

Loni na podzim jsem se rozhodla zajet do Rumunska, abych svým rodičům pomohla sklízet brambory. Po letech strávených před počítačem mě prostá fyzická práce lákala jako magnet. Večer po hojném, horkém dni jsem seděla na lavičce a dopřávala si jedno více než zasloužené pivo. V potůčku, který nám teče před domem, táta umýval nářadí. Kolem […]

KOMORA.CZ: Podnikatelé, kteří mají svůj styl

07/10/2015

Slovo „styl“ znamená podle Wikipedie charakteristický rukopis, později specifický charakter uměleckých děl či lidských činností. Charakteristický rukopis lze ovšem sledovat i v podnikání. Běžně užíváme spojení „styl podnikání“, „podnikatelský styl“, „podnikání (jako) životní styl“. Na čem může podnikatel svůj styl budovat a v čem se někdy podnikatelky liší od mužů? „Podnikání není jako životní styl, […]

Podnikatel.cz: 14 odborníků odpovídá, proč by firma měla uvažovat o responzivním webu

06/10/2015

Je to technická vychytávka nebo v dnešní době už nutnost? Portál Podnikatel.cz oslovil v rámci své Databáze odborníků respondenty, aby komentovali potřebu responzivních webů. Cristina Muntean odpovídá: "Responzivní web je podle mě ten, který splňuje dvě charakteristiky: Je takzvaně user-centric (je strategicky koncipován a nastaven, aby respektoval potřeby a chování úživatele), zahrnuje technologii, která umožnuje použivání webu na […]

Vedoucí ženy: Konečně se vrací k sobě domů

10/08/2015

Vnímám jako požehnání, že jsem během posledních dvou let měla stále více možností pracovat pro ženy ve vedoucích pozicích. S tím, jak se firmy v České republice začaly více soustředit na genderovou vyrovnanost a vliv žen na podnikovou ekonomiku neustále rostl, oslovovalo mne stále více společností se žádostí, abych na míru jejich talentovaným vedoucím ženám […]

Stuffocation - Pohádka z dnešní doby

29/06/2015

Na počátku 80. let protínala malou vesničku v mé domovině, Transylvánii, úzká a hrbolatá dálnice. Čas od času se vesnicí prohnaly kamiony plné nákladu a nechávaly za sebou vlnu prachu a kopici dětí, které pelášily za nimi. Tu a tam řidiči stáhli okénko a odhodili prázdné plechovky od džusu. Dítě, které plechovku našlo, bylo hrdinou: […]

Sněhurčino otrávené jablko má nový název: Leadership

28/06/2015

Nazvěme to třeba synchronicitou. Během posledních dvou měsíců tři nejdůležitější organizace pro ženy v businessu, které navštěvuji, přinesly témata ženství, rozmanitosti, leadershipu a…. vyhoření. To mě přinutilo zamyslet se nad jednou věcí: je to skutečně jen náhoda, že zatímco česká ekonomika roste, společnosti prahnou po nových talentech a na pozadí všeho se vznáší pravděpodobnost zavedení […]

Krizová komunikace: podceněný stín českých firem

24/06/2015

Střelba zoufalého muže s osmou obětí v Uherském Brodě. Více než tisíce nakažených občanů na Praze 6 – Dejvice kvůli kontaminované pitné vodě. Psychicky nemocný člověk, který hází dřeva na projíždějící auta na dálnici D1. Rozsudek v kauze Jany Nagyové (Nečasové) nebo odvolání ministra školství. Co mají všechny tyto událostí společně? Kromě toho, že všechny […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.