Blog

Časopis Starting Up: Nenápadný nástroj, který o vaší osobní značce poví víc, než si myslíte

21/01/2018

Pátý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v lednovém časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý lednový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první, druhý, třetí i čtvrtý článek z této série.

Executivejob.cz: Měníte práci? Životopis je marketingový nástroj, přemýšlejte a buďte odvážní

15/12/2017

Před rokem stál Tomáš Dražný před důležitým kariérním krokem. Měl velmi dobrou práci – byl partnerem v místní agentuře zaměřené na hledání lidí na vrcholové manažerské pozice. Přesto přišel na jedno prázdné místo na čím dál více horkém českém trhu práce. Země s nejnižší nezaměstnanosti v Evropě totiž neměla žádný digitální nástroj na hledání vrcholových […]

Časopis Starting Up: Při budování osobní značky je váš grafik důležitější než manžel

05/12/2017

Čtvrtý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v prosincovém časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý prosincový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první, druhý i třetí článek z této série.5

Časopis Starting Up: První dojem – místo, kde osobní značka začíná (a občas i končí)

09/11/2017

Třetí článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v listopadovem časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý listopadový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první i druhý článek z této série.

Časopis Starting Up: Jak začít s budováním osobní značky podnikatele?

25/10/2017

V říjnu mi vyšel v časopisu Starting Up druhý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý říjnový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. První článek z této série si můžete přečíst zde.

Časopis Starting Up: Nejcennější investice podnikatele je do svého jména

12/09/2017

Na konci léta jsem začala připravit pro časopis Starting Up série 10 článků o tvorbě a řízení osobních značek pro podnikatele. První článek z této série si můžete přečíst již v zářijovém vydání časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete také stáhnout a přečíst clicknutím zde:

Časopis Starting Up: 9 Tvaří podnikání. Jaký vliv má vaše osobnost a EQ na váš byznys?

12/09/2017

Život je o emocích. Prožíváme nějaké každičkou sekundu. Podnikatelé to nemají jinak a podle toho, jaké emoce u nich převládají, se dají rozdělit do devíti typů. Každý z nich má pro podnikání nesporné přínosy, ale přináší i neoddělitelná rizika. Jak jste na tom právě vy? Jste podobní Donaldu Trumpovi, Stevu Jobsovi nebo spíš Oprah Winfrey? […]

Osobní branding: Vezměte si zpět svou osobní sílu

10/09/2017

Ve své poradenské a koučovací praxi v oblasti strategické komunikace lidí a firem se často setkávám s otázkou: Pokud začnu budovat svoji osobní značku, znamená to, že zradím svoji firmu? Tato otázka, kterou si často pokládají lidé velmi uvědomělí, loajální a odpovědní, mě vedla k zamyšlení, o které bych se s vámi ráda podělila v […]

Potřeby, nebo touhy? Uvědoměním si svých potřeb uvolňujeme energii na kvalitní život

22/06/2017

Nedávno mi volala kamarádka, která studuje mediální vztahy. Zeptala se mě, jak vnímám vliv reklamy na psychiku lidí. Její otázka mezi námi rozvířila zajímavou diskuzi o touhách a potřebách, kterou se pokusím shrnout v následujících řádcích. Od samého začátku se reklama rozvíjila jako nástroj kultivace nových „potřeb“, o kterých lidé před tím ještě nevěděli, že […]

Cristina Muntean pro Strategii: Nemotivuje mě moc, ale práce s lidmi

28/08/2016

V srpnové edici prestižního časopisu Strategie Cristina Muntean popisuje svoji cestu od novinařiny k dnešní úspěšné poradenské a lektorské praxi v oblasti strategické komunikace a osobního rozvoje. Rozhovor vyšel 19.8.2016 v časopisu Strategie. Autoři: Tereza Zavadilová a Igor Záruba. Následující text je sdílen s dovolením autorů. Nebořím lidem hranice. A pokud ano, tak sama sobě, […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.