Blog

Podnikatel.cz: Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

04/12/2014

Tisíce fanoušků vašeho profilu na Facebooku, ale dosah propagačních příspěvků téměř nulový. Je nutné ho dále spravovat? Jaké jsou další alternativy? Přečtete si zde celý článek, […]

Hay Group: Leadership 2030 anebo na reputaci záleží

03/12/2014

Konec roku je obvykle ideálním časem na hodnocení dosažených cílů a plánování na další období. Pokud by od vás někdo požadoval, abyste si své kariéry […]

6 způsobů, jak si do konce roku získat důvěru novinářů

03/12/2014

Většina z nás se už se nemůže dočkat klidu kolem Vánoc a Nového Roku. Novináři také. Jenže v žádné redakci není klid, pokud novináři nevědí, […]

Lean PR Klinika: Konzistentní komunikace nade vše

03/12/2014

Když jsem před dvěma lety vytvářela koncept Lean PR Kliniky – služby, která strategicky zahrnuje prvky facilitace, PR poradenství a mediálního tréninku – bylo mým […]

Rodriguez: Sledujte svoji vášeň a vnitřní hlas

03/12/2014

Co je to, co my, ženy, děláme a co nám ztěžuje náš pracovní život? Jaký je klíč k úspěchu v dnešním turbulentním korporátním prostředí a […]

Vítejte, Pane Prezidente!

03/12/2014

Letos byl pro mě 17. listopad euforickým dnem. Zatímco Česká republika oslavila 25 let od Sametové Revoluce, Rumunsko zažilo svoji vlastní revoluci. A to i […]

Dojemná reklama WestJetu a otázka k zamyšlení

03/12/2014

Dovolte mi, abych Vás s blížícím se koncem roku vyzvala k zamyšlení nad jednou otázkou. Jak by se změnil Váš život, kdybyste si dopřáli chvíli na […]

Podnikatel.cz: Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

26/11/2014

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu. Přečtete si celý článek, ve kterém […]

Cristina Muntean: Změny v PR průmyslu budou pokračovat

16/10/2014

PR je zkratka, kterou v poslední době vídáme téměř všude, ale víme, co znamená a co si za ní máme představit? Cristina Muntean je odbornicí […]

Krizový management H&M dává lekci o celostránkových inzerátech

14/10/2014

Nedávno se mě jeden z mých přátel zeptal, zda by si neměl koupit celostránkový inzerát v českém celostátním deníku. Chtěl tím přitáhnout pozornost k tématu, […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.