Blog

Jak propagovat firmu v digitálním věku

30/05/2011

V éře internetu přestávají fungovat některé dřívější metody propagace firem a značek. Na druhé straně dává internet šanci snadno oslovit zákazníka i na druhém konci světa. Jak napsat moderní tiskovou zprávu o firmě či na jaké chyby si dát pozor, o tom mluvili odborníci na nedávném pražském semináři Brand Journalism, který uspořádala společnost Media Education […]

István Lékó: Česká pozice si na sebe nemusí vydělat

12/01/2011

Zakladatel, provozovatel a šéfredaktor v jedné osobě István Lékó odhalil překvapivý přístup k hospodaření i první údaje o návštěvnosti zpravodajského webu Česká pozice. Tento článek byl publikován 12.1.2011 na serveru Mediář.cz Autor: Ondřej Aust Čerstvý zpravodajský web Česká pozice bývalých redaktorů Eura a Czech Business Weekly, koncipovaný jako „odpověď profesionálů na mediální výzvy 21. století", nemusí vykazovat […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.