Blog

Nikdo není zvědavý na naše řešení, aneb co mě naučil kurz krizové intervence o lidech i o mně samotné

18/04/2019

Když se mi před osmi lety během simulace jedné situace v krizové komunikaci zhroutil klient, vysoce postavený manažer v mezinárodní společnosti, a začal plakat, zůstala jsem sedět. Sama jsem tehdy byla nováčkem v oblasti rozvoje lidí; teprve před rokem jsem opustila redakci Czech Business Weekly a s tím i svoji původní novinářskou profesi. Člověk přede mnou očividně něco […]

Proč dnes ve firmách potřebujeme víc osobních značek?

21/11/2018

Když jsem začala na jaře 2018 rešerši pro svoji novou knihu Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst, fascinovalo mě, jak moc je dnešní trh práce v pohybu, jak komplexní trendy nás ovlivňují a co je dnes skutečně důležité z pohledu řízení našich kariér i životů. Vedla jsem rozhovory se skvělými odborníky; přečetla nespočet článků, […]

Sedm důvodů, proč se osobní branding vyplatí HRistům

21/11/2018

Často můžeme žit v domnění, že něco jako osobní branding je určen jen pro vedení firmy, případně pro obchodní zástupce a další hvězdy firmy. Nikoliv. Osobní branding se vyplatí všem, kteří chtějí ve svojí práci zaznamenat nějaký rozdíl. Ve světle trendů a hluboké proměny, která se dnes odehrává na trhu práce, se osobní branding vyplatí o […]

Osobní branding s enneagramem: Co typ, to nová výzva

21/11/2018

Pokud pracujete s enneagramem, už víte, jaký to je hluboký, dynamický a komplexně propojený systém rozvoje vědomí, osobnosti a emoční inteligence lidí. Pokud známe svoji strukturu osobnosti, enneagram nám umožní pochopit, jakým výzvám čelíme v různých oblastech života i práce. Jakým typům výzev z pohledu budování osobních značek tedy čelí jednotlivé enneagramové typy?    Enneagram popisuje devět struktur osobností, […]

„Zůstanu k vám loajální, i když to udělám jinak“, aneb systemické pohledy na budování osobní značky

21/11/2018

Systemická inteligence je schopnost dívat se na sebe, na svoje vztahy, týmy či firmy jako na živoucí systémy hluboce propojené se vším, co nás obklopuje. Metoda systemických konstelací nám pomáhá tyto vazby odhalit, a tím nám umožní s nimi pracovat. Jak nás tedy ovlivňují naše systémy – rodinný, firemní či národní systém – při budování vlastní […]

Enneagram aneb devět úhlů pohledu na motivaci lidí

17/07/2018

V červnu mi vyšel článek na téma motivace lidí s enneagramem v časopisu Profi HR. Přečtete si ho jako celek zde.

Časopis Starting Up: Web je srdcem vaší komunikace. Abyste se vyhnuli infarktu, dbejte na to, komu ho svěříte

17/04/2018

Osmý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v dubnovém časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý dubnový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý a sedmý článek z této série.

Časopis Starting Up: Sociální sítě: jak je zvládnout a nezbláznit se z toho?

12/03/2018

Sedmý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v březnovém časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý březnový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první, druhý, třetí, čtvrtý, pátý a šestý článek z této série.

Tak co? Už vyděláváš ty velké prachy?

12/03/2018

„Tak co? Už vyděláváš ty velké prachy?“ Sedím u stolu na pravidelné snídani se svými kamarádkami podnikatelkami a poslouchám jednu z nich, jak popisuje vztah se svým otcem. Silný muž, který se pustil do podnikání hned po pádu komunismu, a který své dcerušce neustále opakoval: „Hlavně nikomu nedůvěřuj a na nikoho se nespoléhej; jen na […]

Časopis Starting Up: Jak na efektivní networking

21/02/2018

Šestý článek ze série Já, značka - Tvorba a řízení osobních značek pro podnikatele již vyšel v únorovém časopisu Starting Up. Individuální článek si můžete stáhnout a přečíst clicknutím zde. Celý únorový časopis Starting Up si můžete přečíst zde. Zde si můžete také přečíst první, druhý, třetí, čtvrtý a pátý článek z této série.

1 2 3 12
Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.