Blog

Potřeby, nebo touhy? Uvědoměním si svých potřeb uvolňujeme energii na kvalitní život

22/06/2017

Nedávno mi volala kamarádka, která studuje mediální vztahy. Zeptala se mě, jak vnímám vliv reklamy na psychiku lidí. Její otázka mezi námi rozvířila zajímavou diskuzi […]

Cristina Muntean pro Strategii: Nemotivuje mě moc, ale práce s lidmi

28/08/2016

V srpnové edici prestižního časopisu Strategie Cristina Muntean popisuje svoji cestu od novinařiny k dnešní úspěšné poradenské a lektorské praxi v oblasti strategické komunikace a […]

Tři fatální chyby, které mohou zničit každý váš rozhovor – a mimochodem, i reputaci

29/02/2016

Již dlouho dopředu víte, že vás čeká mediální rozhovor. Co vše můžete udělat proto, abyste co nejvíce ovlivnili možný příznivý výsledek setkání s novinářem? A […]

10 věcí, na které byste neměli zapomenout v průběhu klientských setkání

14/02/2016

Klientská setkání jsou pro stávající i budoucí zákazníky vaší firmy skvělou příležitostí seznámit se s dalšími členy vaší komunity. Od nich se mohou dozvědět novinky, […]

Pořádáte klientské setkání? 10 věcí, na které, chcete-li uspět, nesmíte při organizaci zapomenout

05/02/2016

Klientská setkání jsou skvělou příležitostí, jak se pravidelně vídat se svými obchodními partnery. Pokud se setkání konají opakovaně, máte velkou šanci předat svým zákazníkům nejen […]

KOMORA.CZ: Proč je pro mě tata hrdinou

24/01/2016

Loni na podzim jsem se rozhodla zajet do Rumunska, abych svým rodičům pomohla sklízet brambory. Po letech strávených před počítačem mě prostá fyzická práce lákala […]

KOMORA.CZ: Podnikatelé, kteří mají svůj styl

07/10/2015

Slovo „styl“ znamená podle Wikipedie charakteristický rukopis, později specifický charakter uměleckých děl či lidských činností. Charakteristický rukopis lze ovšem sledovat i v podnikání. Běžně užíváme […]

Podnikatel.cz: 14 odborníků odpovídá, proč by firma měla uvažovat o responzivním webu

06/10/2015

Je to technická vychytávka nebo v dnešní době už nutnost? Portál Podnikatel.cz oslovil v rámci své Databáze odborníků respondenty, aby komentovali potřebu responzivních webů. Cristina […]

Vedoucí ženy: Konečně se vrací k sobě domů

10/08/2015

Vnímám jako požehnání, že jsem během posledních dvou let měla stále více možností pracovat pro ženy ve vedoucích pozicích. S tím, jak se firmy v […]

Stuffocation - Pohádka z dnešní doby

29/06/2015

Na počátku 80. let protínala malou vesničku v mé domovině, Transylvánii, úzká a hrbolatá dálnice. Čas od času se vesnicí prohnaly kamiony plné nákladu a […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close