Je to stejná otázka, která mě trápila v roce 2007, kdy jsem ještě pracovala v novinách. Proč nemáme na českém trhu žádné profesionální školení pro […]
Je to stejná otázka, která mě trápila v roce 2007, kdy jsem ještě pracovala v novinách. Proč nemáme na českém trhu žádné profesionální školení pro […]
Zajímavým aspektem korporátní komunikace je, že je acyklická. Když se firmě daří, potřebujeme komunikovat úspěch. Když se firmě nedaří, potřebujeme předpovědět krizi, řešit ji včas […]
V praxi se velmi často setkávám s frustrovanými komunikačními manažery. Poukazují na to, že i když jejich šéfové absolvovali už několik mediálních tréninků, stále něco […]
Každý z nás má jiný důvod proč mluvit – či nemluvit – s novináři. Co však dělat v okamžiku, kdy s médii chce mluvit PR […]
Pro neziskovou organizaci lidé pracují ze dvou důvodů: buď jsou nadšení myšlenkou, která stojí za to, a věří, že jejich práce má nějaký vyšší smysl, […]
Podzim jsem vždy nenáviděla. Když jsem byla dítě, znamenal pro mě dobu, kdy si musím obléknout nepromokavý kabát, nazout gumáky a jít tři kilometry pěšky […]
Rozhovor s Carlem Sjöströmem, evropským ředitelem pro odměňování v Hay Group, globální poradenské společnosti. Tento článek byl publikován 30.8.2013 v časopisu Bankovnictví V březnu tohoto […]
Podle průzkumu agentury Focus Agency „většina firem v Česku využívá služby PR agentur primárně k produktové komunikaci, tedy k šíření informací o svých službách a […]
Již dlouho se mluví o tom, že to, co zažíváme, není ekonomická, ale psychologická recese. Lidé nevěří v brzkou lepší budoucnost, a proto nekupují. Domácí […]
První edice knihy Skvělé služby Adama Hazdry, Kateřiny Jiřinové, Lukáše Kypuse a Veroniky Harazínové je již vyprodaná. Kniha zmizela z regálů o půl roku dříve, než se […]
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!