Dojemná reklama WestJetu a otázka k zamyšlení

03/12/2014
Kategorie:

Dovolte mi, abych Vás s blížícím se koncem roku vyzvala k zamyšlení nad jednou otázkou. Jak by se změnil Váš život, kdybyste si dopřáli chvíli na zkoumání reálných potřeb lidí ve vašem životě?

Jen o tom zkuste chvíli přemýšlet.

Pak se podívejte na toto video:

Co je to, co WestJet dělá z pohledu zkoumání potřeb svých zákazníků dobře? Co si z toho můžete vzít i vy a přenést do vašeho života?

Moje zkušenost je taková, že velmi často máme tendenci si PŘEDSTAVOVAT potřeby druhých (naše rodina, přátelé, spolupracující, nadřízení nebo různé kruhy našich známých).

Proč?

Možná je to jednodušší: pokud my něco potřebujeme, určitě to potřebují i oni. Možná proto, že se trochu bojíme, že pokud bychom znali tyto reálné potřeby, bylo by pro nás náročné až nemožné je splnit. Možná se bojíme toho, co neznáme, nebo potenciálního konfliktu. Anebo nás možná ani nenapadlo, že se věci dají dělat i jinak.

Bez ohledu na důvod, proč do ostatních projektujeme naše domněnky a imaginární potřeby místo abychom společně zkoumali reálné potřeby druhé strany, naše chování v takové situaci mluví více o NÁS a o NAŠICH POTŘEBÁCH, než o tom druhém. Schopnost vystoupit ze svého zaběhnutého zvyku a podat otevřenou ruku druhé straně s nabídkou společného zkoumání potřeb a možností vypovídá o vnitřní síle a vytváří prostor pro zázraky. Výsledkem je hluboká radost a hlubší, pečující vztahy jak v práci, tak doma.

Užijte si magický prosinec plný splněných přání! Těším se na vás v příštím roce!

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.