Blog

O PR Klubu, tentokrát s láskou a vděčností

10/06/2013

Když jsem byla v červnu 2011 zvolena předsedkyní českého PR Klubu, nic mě nemohlo připravit na to, že se pro mě během jediného roku stane […]

Deset důvodů, proč je měření PR na českém trhu obtížné

06/03/2013

Rčení Co neměříme, to neřídíme vyznává mnoho manažerů na světě. Proč se neměří PR na českém trhu? Tento článek byl publikován 6.3.2013 na serveru MediaGuru V České republice […]

Mediální vzdělávání lídrů. A proč jen to nestačí.

07/02/2013

Když se mě lidé ptají, proč jsem se rozhodla opustit novinařinu a začít se věnovat mediálnímu vzdělávání není pro mě vždy snadné najít správnou odpověď. […]

Konec mediálního světa tak jak jej známe, a co se s tím dá dělat

19/12/2012

Když jsem v červnu 2000 nastoupila na fakultu žurnalistiky Bukurešťské univerzity, otevřel se mi úplně nový svět. Příslib svobodné žurnalistiky v zemi, která se deset […]

Poučení od Pavla Řeháka z České pojišťovny: CEO je klíč k úspěšné komunikaci firmy

07/11/2012

Usadím se do křesla na českém PR Summitu 2012 a snažím se vydechnout. Ráno nezačalo úplně optimálně. Již při příjezdu mě čeká první „překvapení“: na […]

Krize učí manažery při motivaci využívat výhod emoční inteligence

30/10/2012

Jak motivovat zaměstnance, když vám došly peníze na zvýšení platů a bonusy? Poslední průzkumy ukazují, že v nejistých ekonomických dobách roste důležitost nehmotných faktorů, které […]

Muntean: 10 důvodů, proč startupy potřebují PR

18/10/2012

Firemní komunikace se neomezuje jenom na styky s novináři a firmy by ji měly chápat strategicky jako jeden celek. Dost často to nedělají a jejich […]

Bez komunikace neexistuje leadership

08/10/2012

ednou z největších výzev, které čelím jako komunikační poradce pro firmy, je přístup ke know-how mých klientů. Jaký je ten nejjednodušší způsob, jak se dostat […]

O stálém hledání rovnováhy

24/09/2012

Starých zvyků se člověk špatně zbavuje. Před páry lety, když jsem ještě dělala v novinách, jsem naučila své editory, že když přijdou do práce na […]

Hořká chuť evropských peněz

03/09/2012

Nikdo se netěšil na evropské fondy více než Rumunsko. V zemi, kterou zahraniční investice začaly pomalu objevovat až po roce 2000, jsou peníze potřebné jako […]

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close