Trefa

08/07/2013

    Warning: Undefined variable $post in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

    Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

První edice knihy Skvělé služby Adama Hazdry, Kateřiny Jiřinové, Lukáše Kypuse a Veroniky Harazínové je již vyprodaná. Kniha zmizela z regálů o půl roku dříve, než se očekávalo.

Tento sloupek byl publikován 8.7.2013 v časopisu MarketingSalesMedia

Vydavatelství Grada již chystá druhou edici. Před dvěma týdny kolektiv autorů spustil také e-knihu na stejné téma.

Vypadá to, že kvalita služeb a péče o zákazníky je pro firmy velké téma. A kdyby nezůstalo jen u slov, byla by to dobrá zpráva pro nás všechny.

Podle amerického Ragan.com, který cituje infografiku Badgeville, se těší každý den do práce jen 10 procent Američanů.

Zbytek (90 procent) je demotivovaný -a nemá to nic společného s výplatou. „Zkuste si to ověřit. Dívejte se na lidi, kteří jedou ráno metrem do práce,“ navrhuje americký server.

Kdybychom to vyzkoušeli v Praze, výsledky by byly určitě horší než 90 procent.

A proč tomu tak je?

Různé průzkumy poukazují na fakt, že lidem chybí jistota, že jejich firmy vědí, kam směrují. Na otázku, co by dělali jinak během krize, většina manažerů odpovídá: Komunikoval bych lépe.

Lépe si to uvědomit později než nikdy. Ekonomická krize v Evropě totiž prozatím neskončila.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close