Tento sloupek byl publikován 8.7.2013 v časopisu MarketingSalesMedia
Vydavatelství Grada již chystá druhou edici. Před dvěma týdny kolektiv autorů spustil také e-knihu na stejné téma.
Vypadá to, že kvalita služeb a péče o zákazníky je pro firmy velké téma. A kdyby nezůstalo jen u slov, byla by to dobrá zpráva pro nás všechny.
Podle amerického Ragan.com, který cituje infografiku Badgeville, se těší každý den do práce jen 10 procent Američanů.
Zbytek (90 procent) je demotivovaný -a nemá to nic společného s výplatou. „Zkuste si to ověřit. Dívejte se na lidi, kteří jedou ráno metrem do práce,“ navrhuje americký server.
Kdybychom to vyzkoušeli v Praze, výsledky by byly určitě horší než 90 procent.
A proč tomu tak je?
Různé průzkumy poukazují na fakt, že lidem chybí jistota, že jejich firmy vědí, kam směrují. Na otázku, co by dělali jinak během krize, většina manažerů odpovídá: Komunikoval bych lépe.
Lépe si to uvědomit později než nikdy. Ekonomická krize v Evropě totiž prozatím neskončila.
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!