Podnikatel.cz: 14 odborníků odpovídá, proč by firma měla uvažovat o responzivním webu

06/10/2015

    Warning: Undefined variable $post in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

    Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

Je to technická vychytávka nebo v dnešní době už nutnost? Portál Podnikatel.cz oslovil v rámci své Databáze odborníků respondenty, aby komentovali potřebu responzivních webů.

Cristina Muntean odpovídá:

"Responzivní web je podle mě ten, který splňuje dvě charakteristiky:

  • Je takzvaně user-centric (je strategicky koncipován a nastaven, aby respektoval potřeby a chování úživatele),
  • zahrnuje technologii, která umožnuje použivání webu na jakýchkoliv přístroji (mobil, tablet, PC).

Podle posledních informací Salesforce, dnes 90 % zákazníků kontaktují firmy až v okamžiku, kdy vědí, co chtějí – jen si chtějí ověřovat, zda je firma správným dodavatelem. To je přesně okamžik, kdy firma chce mít přátelský web, který na potenciálního zákazníka udělá dojem partnerství. Tedy, vzkaz, který responzivný web posílá, je: "Jsme tu pro Vás, víme, co potřebujete, a rádi Vám to dodáme včas, bez komplikací, přátelskou formou."

Přečtěte si celý článek na portálu Podnikatel.cz:

Pondikatel Cz 5102015

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close