Dobrá zpráva je, že pokud víte, kým jste a jaké hodnoty chcete předávat, k úspěchu vám stačí vybrat si pár komunikačních kanálů, které jsou v souladu s vaším záměrem, a pak se jen soustředit na srozumitelnou, pravdivou a konzistentní komunikaci. Špatná zpráva je, že pokud komunikovat chcete, musíte opravdu vědět, kým jste a co sdělujete. A náročná zpráva je: pokud to nevíte a nevěříte, že součástí řízení firmy je i nesnadný úkol jít s vlastní kůží na trh a mluvit k lidem ze srdce, není nikde zaručeno, že vaše jméno bude někomu něco říkat i za pár let. Vítejte do bláznivého světa strategické komunikace a řízení reputace v roce 2015.
Přečtete si celý článek v časopisu Komora.cz.
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!