Jen o tom zkuste chvíli přemýšlet.
Pak se podívejte na toto video:
Co je to, co WestJet dělá z pohledu zkoumání potřeb svých zákazníků dobře? Co si z toho můžete vzít i vy a přenést do vašeho života?
Moje zkušenost je taková, že velmi často máme tendenci si PŘEDSTAVOVAT potřeby druhých (naše rodina, přátelé, spolupracující, nadřízení nebo různé kruhy našich známých).
Proč?
Možná je to jednodušší: pokud my něco potřebujeme, určitě to potřebují i oni. Možná proto, že se trochu bojíme, že pokud bychom znali tyto reálné potřeby, bylo by pro nás náročné až nemožné je splnit. Možná se bojíme toho, co neznáme, nebo potenciálního konfliktu. Anebo nás možná ani nenapadlo, že se věci dají dělat i jinak.
Bez ohledu na důvod, proč do ostatních projektujeme naše domněnky a imaginární potřeby místo abychom společně zkoumali reálné potřeby druhé strany, naše chování v takové situaci mluví více o NÁS a o NAŠICH POTŘEBÁCH, než o tom druhém. Schopnost vystoupit ze svého zaběhnutého zvyku a podat otevřenou ruku druhé straně s nabídkou společného zkoumání potřeb a možností vypovídá o vnitřní síle a vytváří prostor pro zázraky. Výsledkem je hluboká radost a hlubší, pečující vztahy jak v práci, tak doma.
Užijte si magický prosinec plný splněných přání! Těším se na vás v příštím roce!
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!