Tento článek byl publikován 22.12.2011 v časopisu Trend Marketing. Autor: RED
Mentoringový program Link je oborově zaměřený, zaměřuje se na profesionály v PR.
„Lidé z agentur a in-house často čelí vzájemnému nepochopení. Na tento stav můžete nadávat, nebo se snažit pomoci k jeho řešení. My jsme se rozhodli pro druhou variantu,“ uvádí předsedkyně PR klubu Cristina Muntean.
Základním pilířem mentoringu je podpora jedné osoby druhou. Mentoring není o předávání know-how, ale o podpoře, inspiraci, směřování.
Mentorem se může stát osoba v seniorské pozici, která má více než deset let zkušeností v oboru.
Mentee (mentorovanou osobou) pak junior, jehož praxe není delší než deset let.
V mentoringovém vztahu bude vždy jedna osoba z in-house a jedna osoba z agentury.
„Jako mentory budeme oslovovat takové osobnosti, u nichž věříme, že mohou výrazně pomoci českému PR a podpořit juniory v rámci jejich profesního rozvoje. Chceme dávat dohromady vztahy, z nichž získají obě strany - jak mentor, tak mentorovaný,“ vyjádřila se Alžběta Pavlínová, která má v rámci PR klubu mentoringový program na starosti.
Mentoringový program PR klubu bude v průběhu roku 2012 doplněn o dvě panelové diskuse. První se bude věnovat vzdělávání píáristů, druhá bude věnována tématům vyplývajícím z průběhu programu.
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!