PR Klub se má stát profesionálnějším

29/08/2011

    Warning: Undefined variable $post in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

    Warning: Attempt to read property "ID" on null in /home/runcloud/webapps/cristinamunteancz/wp-content/plugins/oxygen/component-framework/components/classes/code-block.class.php(133) : eval()'d code on line 3

Cristina Muntean, nová výkonná ředitelka PR Klubu, má v nové funkci velké plány. PR Klub, v němž se v poslední době často měnilo vedení, tak má nabrat nový směr a stát se oporou profesionálů v oblasti PR.

Tento článek byl publikován 29.8.2011 v časopisu Marketing & Média. Autorka: Monika Huberová.

Lepší služby pro členy

Hlavním problémem klubu je podle Muntean to, že členům nepřináší kvalitní služby a právě to by chtěla změnit:

Na rozdíl od PR agentur klub má čas na to, aby se díval po nejnovějších trendech a přinášel je na trh a v tom spočívá náš úkol.“

Kromě nových trendů chce Muntean členům přinést také praktické služby právního charakteru nebo monitoring médií. Zde však naráží na omezený budget.

Nevylučuje tedy, že v budoucnu vznikne dražší varianta členství, v jejímž rámci budou tyto služby zahrnuty.

Mezi hlavními změnami, kterými klub projde, bude odlišná organizace workshopů. Ty se nebudou věnovat pouze laikům, ale také profesionálům, kteří si na nich budou moci vyměňovat své zkušenosti, účastnit se panelových diskusí nebo spolupracovat na některých projektech.

Podle Muntean se workshopy zaměří také na politickou komunikaci a zejména pak na krizovou komunikaci, protože ta podle ní v řadě firem zásadně pokulhává. *

Foto popis| Přáním nové předsedkyně PR Klubu je, aby kdokoli, kdo bude hledat nějaké informace z oblasti PR, přišel automaticky na stránky PR Klubu. Ty teď doznají řadu změn. Ostatně tak jako celý PR Klub.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close