Chcete se rozvíjet? Nabízím vám poradenství, mentoring, koučink i trénink strategických dovedností, které mohou zachránit a posílit vaši kariéru a podnikání.
Máte tým, na kterém vám záleží? Umím nastavit rozvojové programy pro týmy pracující v kanceláři, na dálku nebo v hybridním režimu vedoucí k prohlubování lidských vztahů, zlepšení komunikace a zvýšení individuální a týmové produktivity.
Pro celou vaši firmu dokáži poskytovat poradenství s nastavením vaší strategie integrované komunikace i s tvorbou rozvojových programů pro lidi napříč celé organizace vedoucí k aktualizaci dovedností lidí a k rychlejšímu a pohodlnějšímu naplnění vašich firemních záměrů.
Moje kniha Vy jako značka - Osobní branding pro kariérní růst
Jsem také autorkou knihy Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst, první knihy o komunikaci a budování osobní značky, která je psaná v češtině nerodilým mluvčím. Knihu si můžete pořídit v každém větším knihkupectví či na webu nakladatelství Grada.
V mé video akademii CRISTINAMUNTEAN.TV naleznete online kurzy, krátká praktická videa a inspirující rozhovory s těmi nejlepšími odborníky, manažery a podnikateli. Cílem této platformy je vám pomoct růst v oblasti strategických komunikačních dovedností, budování osobní značky, emoční inteligence a leadershipu.
Ptali jste se někdy, o čem přemýšlí novináři, co je baví a co naopak nesnáší, když jim provedou „zdroje“ a další PR zástupci firem?
Tuto e-knihu jsem napsala pár let po svém odchodu z médií. Popisuji v ni zkušenosti, které jsem nabrala za 12 let mediální praxe v Rumunsku, ve Francii i v České republice, kde jsem pracovala hlavně v ekonomickém časopisu Czech Business Weekly. V CBW jsem vyrostla od externí spolupracovnice redakce do reportérky, redaktorky specializované na finanční trhy, šéf-reportérky a posléze zástupkyně šéf-redaktora. V této e-knize vás naučím vše, co bych si bývala přála, abyste uměli, kdybyste mi přišli před několika lety na rozhovor.
Chcete pochopit, jak přemýšlí novinář? Chcete se dozvědět, podle čeho si vybírají novináři zprávy a kdo je zodpovědný za finální podobu mediálních výstupů? Hlavně – chcete porozumět tomu, co vám pomůže rozvinout své vztahy s novináři, abyste mohli posílit svoji mediální viditelnost?
Pak je tato e-kniha právě pro vás. Příjemné čtení a těším se na vaši zpětnou vazbu!
Po vyplnění formuláře vám zašleme na uvedenou e-mailovou adresu e-knihu ke stažení.
Uvažujete, že ještě před koncem roku chcete dát výpověď v práci a začít nový život, ať už formou delší dovolené, nového zaměstnání či třeba spuštěním vlastního…
Když se mi před osmi lety během simulace jedné situace v krizové komunikaci zhroutil klient, vysoce postavený manažer v mezinárodní společnosti, a začal plakat, zůstala jsem…
V jakých médiích můžete najít moje odborné příspěvky
Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.