NABÍDKA: VIRTUÁLNÍ WORKSHOP PRO HR ODBORNÍKY

Jak proměnit práci z domova na příležitost pro osobní a firemní růst

V posledních třech týdnech řeší mnoho firem nutnost zavést práci z domova. Stává se, že ani firmy, ani jejich lidé nejsou na takovou situaci připraveni. Jak na to zareagovat? Jak mohou v těchto případech HR odborníci pomoci manažerům i řadovým spolupracovníkům? A co lze udělat, abychom proměnili nešťastnou situaci spojenou s koronavirem na příležitost vedoucí ke změně mentality lidí a manažerů v oblasti práce z domova? O tom všem bude virtuální workshop s Cristinou Muntean na téma: Jak proměnit práci z domova na příležitost pro osobní a firemní růst.
Tento virtuální workshop je určen pro HR odborníky, kteří řeší aktuální potřeby zaměstnanců z pohledu práce z domova. Workshop trvá 90 minut a je zcela zdarma. Workshop je připravený pro zástupce HR oddělení firem (HR specialisty, HR business partnery, L&D odborníky apod.). Není určen pro externí lektory, konzultanty a zástupce HR agentur.

JAK TO BUDE PROBÍHAT?

Workshop bude trvat celkově 90 minut a bude probíhat ve středu 11. března od:

  • 15:00
  • 17:00
  • 19:00

Nejdřív si proto vyberte termín svého workshopu přihlášením ve formuláři níže:

[contact-form-7 id="987" title="Virtuální workshop pro HR - Práce z domova" html_class="conversion-form conversion-form-jednotlivci"]

Celý workshop proběhne na digitální platformě ZOOM. Po přihlášení vám přijde email s odkazem na seminář. Nebudete muset nic instalovat. Platformu ZOOM lze spustit na většině firemních počítačů. Proto se nemusíte obávat, že byste se na workshop nedostali. Po prokliknutí na odkaz vás pak ZOOM doprovodí do digitálního sálu. Při přihlášení použijte prosím svoje celé jméno, abychom se mohli rozpoznat a lépe spolu komunikovat.  

OBSAH WORKSHOPU

Digitální sál ZOOM bude pro vás otevřený již 10 minut před workshopem. Na workshopu nebude více než 18 osob. Hned na začátku nás čeká vzájemné představení a určení záměru workshopu. Následuje dávka inspirace od Cristiny na téma výhody a rizika při práci z domova. 

Dostatečný prostor bude i pro vaše otázky a sdílení v menších skupinách. Na workshopu vám Cristina představí i své možnosti školení a rozvoje lidí v oblasti REMOTE LEADERSHIP aneb umění vést lidi v digitálním prostředí. Ze semináře byste si měli odnést mnoho inspirací, nápadů a konkrétních kroků, jak své lidi podporovat při zavádění a průběhu práce z domova.

KDO VÁS BUDE DOPROVÁZET?

Virtuální seminář Jak proměnit práci z domova na příležitost pro osobní i firemní růst vám přináší Cristina Muntean, odbornice na strategickou komunikaci, budování osobní značky a rozvoj emoční inteligence pro leadership. Cristina přednáší pravidelně; za deset let podnikání má za sebou víc než 800 firemních školení na téma rozvoje strategických komunikačních dovedností a emoční inteligence pro leadership. V současné době je také členkou rady Mezinárodní asociace systemických konstelací (ISCA), kde má na starost vzdálenou komunikaci rady i členské základny, kterou tvoří 380 systemických odborníků z celého světa. Každý měsíc vede digitální workshopy a více než 60% procent její poradenské, mentorské a koučovací praxe probíhá online. Cristina s vámi ráda sdílí i své osobní zkušenosti s prací z domova, které mohou inspirovat jak vás, tak vaše zaměstnance.

DALŠÍ INSPIRACE – CRISTININY SEMINÁŘE NA TÉMA PRÁCE NA DÁLKU:

  1. DIGITÁLNÍ WORKSHOPY (3h). Workshopy jsou facilitované live Cristinou Muntean:
    1. REMOTE LEADERSHIP: Základy práce na dálku a z domova
    2. REMOTE LEADERSHIP: Vědomá komunikace ve vzdáleném prostoru
    3. REMOTE LEADERSHIP: Emoční inteligence a psychohygiena lidí pracujících na dálku
    4. REMOTE LEADERSHIP: Spolupráce ve vzdáleném prostoru a jak se vyhýbat odpojení a pocitu osamělosti při práci z domova
    5. REMOTE LEADERSHIP: Jak zapojovat a motivovat lidi pracující na dálku
    6. REMOTE LEADERSHIP: Práce s mezinárodním týmem. Nevědomé předsudky a umění zapojit a vést lidi navzdory hranicím, jazykům, kulturám a časovým pásmům.
  1. OSOBNÍ / FIREMNÍ WORKSHOPY (celodenní a dvoudenní). Workshopy jsou facilitované osobně Cristinou Muntean:
    1. REMOTE LEADERSHIP: Úspěšné nastavení týmu pracujícího na dálku – smysl, vize, cíle a společné týmové hodnoty 
    2. REMOTE LEADERSHIP: Emoce, konflikt a komunikace ve vzdáleném týmu
    3. REMOTE LEADERSHIP: Motivace a zvýšení produktivity vzdálených zaměstnanců
    4. REMOTE LEADERSHIP: Práce s mezinárodním týmem. Nevědomé předsudky a umění zapojit a vést lidi navzdory hranicím, jazykům, kulturám a časovým pásmům.

STÁHNĚTE SI NABÍDKU CRISTINY STŮL PRO 12: REMOTE LEADERSHIP ANEB VEDENÍ VZDÁLENÝCH TÝMŮ 

Pomáhám lídrům i budoucím lídrům stavět funkční týmy a lepší, inkluzivnější společnosti díky strategické, promyšlené a vědomé komunikaci.

VYBERTE SI PROSÍM SVŮJ TERMÍN VIRTUÁLNÍHO WORKSHOPU:

[contact-form-7 id="987" title="Virtuální workshop pro HR - Práce z domova" html_class="conversion-form conversion-form-jednotlivci"]
Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.
close