Empatie je schopnost vnímat potřeby i pocity druhých lidí, rozpoznat je, respektovat je a pracovat s nimi ohleduplně a konstruktivně za účelem naplnění potřeb obou stran. V době, kdy se česká ekonomika přesouvá z průmyslové výroby do služeb, je nutné umět využít a rozvinout empatii, především v práci ve službách.
V oblasti empatie ve službách nabízím faktické, informativní a zároveň silně prožitkové školení. Společně řešíme:
TOTO ŠKOLENÍ JE IDEÁLNÍ PRO TÝMY, KTERÉ:
IDEÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 8 - 24
Název | Formát/doba trvání | Cena (v CZK, bez DPH) |
---|---|---|
Školení – Emoční inteligence ve službách | 4 h / půl dne | 18000 Kč |
Školení – Emoční inteligence ve službách | 8 h / 1 den | 30000 Kč |
Školení – Emoční inteligence ve službách | 16 h / 2 dny | 50000 Kč |
Školení – Emoční inteligence ve službách | 20 h / víkend | 65000 Kč |
Poté, co vyplníte a odešlete formulář, se Vám ozvu do 48h. Nic jiného z Vaší strany není třeba.
[contact-form-7 id="155" title="Kontaktní Formulář - Services" html_class="conversion-form conversion-form-tymy"]Nebudu Vám zasílat reklamní maily bez vašeho souhlasu. Pokud se chcete přihlásit do mého newsletteru o komunikaci, rozvoji a vedení lidí, můžete tak uskutečnit na stránce mého Blogu.
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!