REMOTE LEADERSHIP

Digitální workshopy
Týmový koučink a mentoring
Osobní koučink a mentoring

Digitální workshopy

Podle čísel Českého statického úřadu (ČSÚ, září 2019) pracuje běžně z domova v České republice jen 4% lidí. To znamená, že až 96% lidí nejsou připraveni – částečně nebo vůbec – na práci z domova.


Bohužel na postupnou implementaci práce z domova již nemáme čas. Jak se ukázalo minulý týden, když Česká republika oznámila stav nouze kvůli koronaviru, v současné době je skoro každý z nás, kdo není zapojený do služeb nezbytných pro fungování státu, doma v karanténě a musí se rychle naučit, jak se vyrovnat s touto mimořádnou situací.

Jelikož umění pracovat na dálku a z domova školím od roku 2017, a jelikož k tomu mám také zkušenosti z vedení komunikace pro Mezinárodní asociaci systemických konstelací (ISCA), která má 380 členů umístěných po celém světě, tak jsem se rozhodla sdílet své zkušenosti a dovednosti s lidmi, kteří je teď potřebují nejvíce. To udělám formou digitálních workshopů, které nabízím přes platformu ZOOM.

I když workshopy probíhají digitálně, každý workshop vedu a facilituji osobně. Navíc, každý workshop jsem ochotna přizpůsobit a připravit na míru pro jednotlivé společnosti, abychom reflektovali specifické potřeby vaší infrastruktury a firemní kultury.

CO SI MŮŽETE OBJEDNAT?

V současné době nabízím následující digitální workshopy:

JAK DIGITÁLNÍ WORKSHOPY PROBÍHAJÍ:

  • Vy si nejprve vyberete vhodné workshopy pro vaše lidi z nabídky nahoře.
  • Každý workshop si můžete vybrat nejen jednou, ale i ve větším počtu podle potřeb a velikosti vaší organizace.
  • Workshopy si objednáte a zaplatíte. To můžete uskutečnit ihned formou platby na účet nebo formou platebního převodu na základě firemní objednávky.    
  • Až obdržím vaší objednávku, ozvu se vám, abychom společně domluvili obsah, termíny a další podrobnosti workshopů.
  • Jakmile se domluvíme na termínech workshopů, pošlu vám pozvánky ke konkrétním termínům, které pak můžete rozeslat svým lidem.
  • Jakmile bude kapacita workshopu naplněná, můžeme workshop uzavřít. Případně se můžeme domluvit na termínu opakování workshopu v případě velkého zájmu.
  • Další workshopy probíhají za stejnou cenu, pokud mezi námi neplatí jiná dohoda (pokud jsem u vás zavedeným firemním dodavatelem).
  • Po workshopu obdrží všichni účastnici audio a video nahrávky, ke kterým se mohou vracet kdykoliv, kdy si budou potřebovat připomenout zásadní aspekty, které jsme spolu probrali v rámci digitálního workshopu.     

V následujících dnech budu postupně oznamovat další digitální workshopy na klíčová témata z mého portfolia:

  • Budování osobní značky
  • Mediální komunikace
  • Krizová komunikace
  • Psychohygiena pro komunikační, marketingové a PR odborníky
  • Základy emoční inteligence
  • Osobní růst s Enneagramem
  • Autentický leadership a budování osobní značky pro ženy
  • Diverzita, inkluze a práce s nevědomými předsudky.

Abyste mohli sledovat mé novinky, přihlaste se prosím do mého newsletteru. Těším se na naši spolupráci.

Týmový koučink a mentoring

„ABYCHOM SE NEROZPADLI“

Týmový koučink, mentoring a poradenství pro lidi náhle pracující z domova

Následující rozvojový program je zaměřený na podporu týmů, které náhle začaly pracovat z domova. Cíle programu jsou:

  • Stabilizace týmu a jejich členů: identifikace aktuálních potřeb lidí z pohledu technologického vybavení, ale také z pohledu mentálního a emočního zdraví při práci z domova;
  • Podpora nadhledu a orientace v aktuálních strategických prioritách týmu a organizace;
  • Redefinice a adaptace týmových a individuálních cílů, rolí a způsobů spolupráce;
  • Zachování motivace a angažovanosti lidí;
  • Posílení vztahů nejen v týmu, ale mezi všemi klíčovými stakeholdery tymu;
  • Hledání cest, jak tuto mimořádnou situaci proměnit na příležitost pro rozvoj týmu, individuálních členů a celé organizace.

OBSAH ROZVOJOVÉHO PROGRAMU:  

Pět 90-minutových online sezení týmového koučinku, mentoringu a poradenství. Záměr sezení navržený dole se může změnit a přizpůsobit podle aktuálních potřeb týmu a organizace.

  1. KICK-OFF & STABILIZACE: Co potřebujeme jako tým, abychom mohli pracovat spolu i v aktuálních podmínkách? Mapování potřeb lidí. Emoční agilita: individuální a týmová stabilizace, nacházení zdrojů podpory k posílení odolnosti, soustředění, produktivity a společného blahobytu.     
  2. REDEFINICE: Co můžeme udělat pro to, abychom si připomněli, proč pracujeme spolu jako tým? Jak můžeme společně přizpůsobit naše cíle, priority a možnosti spolupráce v době práce z domova?    
  3. VZTAHY: Pojďme se bavit otevřeně o důvěře. Co můžeme udělat jako tým, abychom posílili důvěru v sobě, v šéfovi a mezi sebou, abychom nepřišli o motivaci a abychom se nemuseli cítit ztracení, vyloučení či osamělí v této nelehké době?   
  4. PRODUKTIVITA: Podle čeho můžeme měřit svoji osobní a týmovou produktivitu - hodnotu a kvalitu své práce - v současné době? Co ještě můžeme udělat pro to, abychom investovali svůj čas a energii jen do priorit?   
  5. SILNĚJŠÍ SPOLU: Co můžeme udělat jako jednotlivci a jako tým, abychom proměnili tuto krizi na příležitost k osobnímu a profesnímu růstu sebe, celého týmu a celé naší organizace?

Služba je určená pro týmy včetně jejích manažerů. Týmová sezení se konají online na platformě ZOOM. Proto je nutné, aby členové týmu měli povolený přístup k této platformě a také, aby měli dostatek dat a kvalitního internetového připojení, aby se mohli zúčastnit sezení se zapnutou kamerou.  

Maximální počet lidí, kteří se mohou zúčastnit jednoho virtuálního sezení je 12 lidí. Pokud je tým větší, je doporučené, aby se tým rozdělil na dvě / více menších skupin. Všichni členové týmu by měli absolvovat všechny sezení programu.   

Aby byl program efektivní, je doporučeno, aby sezení proběhla jednou týdně a celý program byl odčerpán do 30 dnů od jeho zahájení.   

Objednejte si svůj balíček týmové podpory hned zde, přímo na této stránce. Zaplatit můžete rovnou platební kartou nebo později, na základě firemní objednávky, formou převodu na účet.

Pokud potřebujete více informací o rozvojovém programu, dejte Cristině vědět na email cm@mediaed.cz nebo ji pošlete zprávu formou SMS či přes WhatsApp na telefonní číslo +420 776 574 925. Děkujeme!  

Abyste mohli sledovat mé novinky, přihlaste se prosím do mého newsletteru. Těším se na naši spolupráci.

Osobní koučink a mentoring

REMOTE LEADERSHIP: JAK NA PRÁCI Z DOMOVA

MENTORING, KOUČINK A KRIZOVÁ INTERVENCE

Následující služby jsou zaměřené na lidi, kteří prožívají náročné situace pří práci z domova nebo při vedení týmu lidí pracující z domova. Všechny služby jsou individuální, pro jednotlivé uživatele.

Objednejte si službu užitečnou zrovna pro vás přímo na této stránce. Zaplatit můžete rovnou platební kartou. Pokud potřebujete více informací, napište Cristině na email cm@mediaed.cz nebo ji pošlete zprávu formou SMS či přes WhatsApp na telefonní číslo +420 776 574 925.

Děkujeme!  

Abyste mohli sledovat mé novinky, přihlaste se prosím do mého newsletteru. Těším se na naši spolupráci.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.