Tehdy jsem ještě pracovala jako novinářka a měla jsem pocit, že se mi mimořádně daří. Náš časopis expandoval a já povýšila z běžné redaktorky na roli ekonomické novinářky specializované na burzu i finance. Kdy jindy psát o financích, než na začátku největší finanční a ekonomické krize za posledních 80 let?
Následující léta jsem strávila ponořena do novinářské práce. Co bych dnes dala za to, kdyby mi tehdy někdo připomněl, abych nezapomínala na sebe.
Proto jsem v dubnu 2010, kdy náš časopis náhle skončil, prožila šok. Pro nás, anglicky píšící novináře, kteří jsme se nemohli uplatňovat v českých médiích, neznamenalo uzavření časopisu jen ztrátu práce – znamenalo rozloučení se s novinářskou profesí. Pro mě, která si přála být novinářkou od 11 let, bylo ukončení časopisu Czech Business Weekly osudovým okamžikem.
Uzavření časopisu mě přivedlo k podnikání. Začala jsem spolupracovat v oblasti mediální a firemní komunikace s mnoha vedoucími z největších firem působících na českém i středoevropském trhu. A začala jsem svoji novou práci milovat čím dál víc. Kniha Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst se zrodila z této nové lásky i z přání, abych s vámi sdílela zkušenosti, které jsem nabrala za poslední roky podnikání i celou svoji kariéru v oblasti firemní a osobní komunikace.
Především se však kniha zrodila z přání, aby vám někdo řekl: Nezapomínejte na sebe. Navzdory tomu, jak se vám dnes daří, prosím nezapomínejte na sebe.
Tato stránka již není aktuální. Pokud chcete i nadále sledovat novinky Cristiny, doporučujeme prohlédnout si její aktuální web v angličtině cristinamuntean.com Děkujeme!