Proč bychom měli organizovat a chodit jen na virtuální porady, které dávají smysl

01/03/2021
Kategorie:

Spousta lidí je v současné době vyčerpaná z virtuální komunikace. Patří tedy tak hluboká únava do práce na dálku? V žádném případě. Lidé jsou unavení, protože pořád uplatňujeme i ve virtuálním prostředí nezdravé návyky, které nás vyčerpaly ještě před pandemii. Manažeři organizují virtuální porady bez toho, aby jasně řekli lidem, proč by tam měli chodit, a lidé chodí na porady bez toho, aby se zeptali, jaký je smysl její přítomnosti na dané poradě. A přitom, kdybychom si dali dostatek času vyjasnit důvod, proč poradu organizujeme nebo proč se jí chceme účastnit, pomohlo by nám to se profilovat jako odborník, který zná hodnotu svého času a oceňuje efektivitu práce. Jak tedy budovat svoji osobní značku díky vědomému přístupu k virtuálním poradám?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.