Jak budovat svoji osobní značku, když vaše práce je zůstat v pozadí vaší komunikace pro své klienty? Jaké jsou ingredience, které mění PR odborníky na uznávané strategické poradce, kterým naslouchá vedení firem i politických stran? Co to vlastně znamená, být osobní značkou? A jak podporovat sebe, svoji kariéru i své klienty budováním silných, viditelných a důvěryhodných osobních značek, které dělají čest celému PR průmyslu?

Přijměte pozvání na poslední PR netWork v letošním roce. O tom, jak budovat důvěryhodné osobní značky pro PR odborníky bude mluvit Cristina Muntean, autorka čerstvé knihy Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst

"Mistrovství spočívá v dokonalém zvládnutí toho, co dělám. Dokonce je možno říci, že mistři oboru jsou i mistry, umělci v přístupu ke světu. Věc, kterou dělají, berou vážně, jako své celoživotní, fascinující téma. Stále prohlubují a vyjasňují svou osobní vizi, soustřeďují energii a pěstují vytrvalost i objektivní pohled. Schopnost organizace dělat věci lépe a její schopnost učit se nemůže být nikdy větší, než je u jejich členů. Jednotlivci se tedy učí a zdokonalují své schopnosti. Dobré týmy vyžadují schopné a kvalifikované příslušníky. Udržovat osobní mistrovství je trvalý, nikdy nekončící proces."

V rámci HR konference společnosti Motiv P Osobní mistrovství vystoupím v pátek, 23.listopadu.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.