43: Proč je důležité komunikovat pravidelně s lidmi mimo svou firmu

29/03/2021
Kategorie:

Spousta lidí, se kterými pracuji na budování své osobní značky, trpí na takzvaný skleníkový syndrom. Co to je? Na tento syndrom trpí nejčastěji lidé pracující ve velkých firmách či v organizacích se silnou firemní kulturou, která je pohltí natolik, že už necítí potřebu komunikovat s kýmkoliv mimo práci. Jenže v okamžiku, kdy se firmy rozhodnou třeba restrukturalizovat, tyto lidé jsou nejzranitelnější, protože je nikdo mimo svou firmu nezná. Proč je skleníkový syndrom ve skutečnosti skrytý konflikt loajalit? A jak ho můžete zdravě překonat?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.