38: Naučte se přijmout negativní zpětnou vazbu s otevřeným srdcem a proměňte ji na zdroj růstu

22/02/2021
Kategorie:

“Já za to nemůžu.” Kolikrát jste slyšeli tuto větu, když jste si na něco stěžovali? Spousta lidí totiž neumí přijmout negativní zpětnou vazbu, za to už vůbec, jak ji proměnit na zdroj k retenci zákazníka a k prohlubování důvěry a vztahu s klienty. Jak se můžeme tedy otevírat negativní zpětné vazbě a brát ji jako součást života, řízení a podnikání? A jak můžeme proměnit negativní zpětnou vazbu na zdroj růst pro nás osobně, pro naše týmy i naše organizace?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.