37: Proč je důležité dávat lidem zpětnou vazbu, pokud chceme, aby se zlepšili v tom, co dělají

15/02/2021
Kategorie:

Spousta lidí řeší, že odvádí určitý výkon pro své šéfy, zákazníky či budoucí zaměstnavatele a přesto jejich činy zůstávají bez odezvy. Většina manažerů, zákazníků a HR zástupců firem si málokdy udělá čas na poskytnutí strukturované zpětné vazby vedoucí ke zlepšení našeho výkonu. To je špatně. Jako lidé a profesionálové můžeme růst jen ve světle konstruktivní zpětné vazby ostatních. Proto, pokud si přejeme ve firmě lepší zaměstnance nebo na trhu lepší profíky, musíme se učit podat lidem zpětnou vazbu častěji.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.