36: Proč je důležité mluvit s lidmi, abychom zjistili, co zlepšit na svých službách i v komunikaci

08/02/2021

Spousta lidí se ptá, jak by mohli zlepšit svoji nabídku pro zákazníky a díky tomu posílit svoje podnikání i svoji osobní značku. Nejjednodušší odpověď na tom je: kvalitní zpětná vazba od aktuálních, bývalých a potenciálních zákazníků. V praxi máme tři druhy rozhovorů, které můžeme vést s lidmi z naší cílové skupiny: rozhovory s potenciálními klienty na zkoumání jejích potřeb, rozhovory s aktuálními klienty na hodnocení naší práce a rozhovory s bývalými klienty na hodnocení dlouhodobého dopadu naší práce na jejich práci a životy.

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.