34: Proč je důležité se zamyslet nad tím, co nás vede v osobní komunikaci

25/01/2021
Kategorie:

Již deset let pracuji s vysoce postavenými manažery a podnikateli na budování jejich osobních značek. Za ta léta jsem pozorovala opakující se vzorec, když dobrý člověk vypadne z vagonu kvalitní osobní komunikace (a tím často ztrácí i důvěry svých cílových skupin). Co se děje? Lidé, kteří jasně nechápou, proč by měli komunikovat dlouhodobě - komu bude její komunikace pomáhat a jak přesně - tito lidé se pak snadno ztratí v průběhu celoživotního maratonu, který je budování osobní značky. Jak tedy objevit svoje PROČ v osobní komunikaci?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.