33: Proč bychom se měli snažit snížit propast mezi odborností a viditelností v osobní komunikaci

19/01/2021
Kategorie:

Když přemýšlíme o svojí osobní komunikaci, spousta lidí si vybírá jeden ze dvou extrémů: buď sázejí příliš na svou odbornost a očekávají, že její výsledky budou automaticky vidět (nebudou), nebo sázejí na viditelnost a zapomínají, že aby byli dlouhodobě důvěryhodnými, potřebují se opřít o kvalitní odbornost. Ideální cesta budování osobní značky ale umí spojit tyto dva extrémy. Jak na to?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.