26: Proč bychom neměli padat do pokoušení poslat lidem automatické zprávy na sociálních sítích

02/11/2020
Kategorie:

Sociální sítě mají jeden cíl: abychom byli aktivní, protože díky tomu se jím pak lépe prodává reklama různým inzerentům. Abychom aktivní byli, nabízí nám neustále způsoby, jak můžeme interagovat s jinými lidmi. Například na LinkedIn můžete poslat lidem automatické zprávy k různými výročím. Znamená to ale, že byste to měli dělat? A co se děje, když pošlete lidem automatické zprávy bez přemyšlení i bez osobního obsahu?

Zabývám se strategickou komunikací, emoční a systemickou inteligencí lidí i firem. Pracuji s dnešními i budoucími lídry na rozvoji jejich komunikačních dovedností, budování osobních značek a kompetencí ve vedení týmu i firem. Lidi, týmy i společnosti podporuji formou poradenství, školení, koučinku i mentoringu.

Přihlaste se k odběru článků

Chcete se dozvědět jako první o mých novinkách, slevách a dalších zajímavých nabídkách? Přihlaste se do mého newsletteru.
Vyskytla se chyba. Zkuste to prosím později.
Děkuji Vám, byli jste přidáni do newsletteru.